Thursday, February 9, 2012

FOOD LOVERS


Cerita pasal makanan adalah cerita tiada kesudahan.  Semua orang mesti makan untuk hidup.  Setiap pagi aku mesti makan kalau tidak aku akan kebuluran tak terhingga sehingga kan pen pun kelihatan semacam munchy stick hehe.  So inilah ku postkan apa yang sudah ku makan selama ini di ofis.


Favourite Junk Food


Koe Koe 


Cheese Cake, Rambutan, Nasi Lemak and Sausage 


Yang ini sangat memeranjatkan.  Menapau makanan di Island Garden dan inilah dia mee goreng udang hahaha .. udang nya besar gilak ..


Tapi yang besar macam ni lah yang si Wan suka kan ... jangan mara Wan hihihihihi


Banyak dan Sedap gitu yeahh


Limau Mandarin dan Sup Telorrr ... bantaiiii


Maggi Kari in the cup, Ayam KFC dan kunci kereta ada juga kah kah kah


hmmm what do you think of me now?


CUPP KEYK made in Phillippina


Mee Kari Malindo restaurant... this one is really delicious


Yang ini pun delicious juga, cucur bubuk ... what a wonderful food!!



Beautiful apa !!


Okay, itu hari aku sangat lapar, mau makan nasi aku sudah bosan ... so kononnya aku mo buat hotdog la nie, hasilnya okay, fizikalnya juga menarik tapi ya Allah rasanya ...  aku saja la yang maha mengetahui.  Aku habiskan jua sebiji walau dalam kepayahan sebab sudah lapar kan.  


Do you believe that i eat all this?? Of course but there always have leftovers.  Aku tidak mampu habiskan satu hidangan dalam satu masa ... aku akan makan sikit pagi, sikit tengahari dan sikit waktu petang, Thats all for now .. food lovers

No comments:

Post a Comment