Friday, January 28, 2011

JAMUAN BDAY MEMBER


Hello again.  Kali ni crita pasal sambutan harijadi member di ofis.  Empat sekaligus, jimat belanja, maklumlah bajet murah kan, collection pun bukan seberapa.  Tapi lau pasal makan leh tahan, janji yang diraikan happy bangettt hehe.  Tengok saja la kek ini, mesti jua tayang muka, best juga macam nie, makan muka member keh keh keh.  Tapi aku lebih suka sambut bday ku sendiri-sendirilah.  Tak sambut pun tak kisah la beb! Tua suda siorang neh ekeke.



Ini member ku si Azean, dia nie sama palui macam aku jua, sengaja ku nda kasi liat gambar bodo-bodo kami. Ini gambar sebelum makanlah, lapar nie ah tapi tunggu la pembaca doa datang, ambil berkat lah kan.  I like this picture.


Ha sekarang kita masuk bab makanan, mula-mula kita liat dessert la dulu sebab ini yang paling manis paling best, ice cream cocktail with raisins, chocolate rice and peanut yehaa!! 


Bihun goreng ini nampak pucat ja kan, tapi rasanya tip top ada udang lagi hehe.  Ini juga kegemaran ku dan inilah yang aku bantai mula-mula.


Kerabu taugeh, aku langsung tidak sempat merasa kerabu nie tapi sempat ambil gambar sebelum ia di bedal, baunya bukan men sedap tapi rasanya nda pasti, tapi member cakap nyaman eh!!!


Nah nah nah, yang ini aku yang bawa la, aku rasa happy bagi makan member ku, kebetulan hari jumaat, memang banyak ayam goreng ku bawa nie, macam mau buat open house di hari raya plak, mulanya aku ingat ia sangat berlebihan tapi rupanya licin dan yang paling penting sekali "baik punya", sesungguhnya bukan aku yang menyediakan, tapi aku yang dapat pujian, tapi aku cakap terang lagi bersuluh, ini ayam bukan aku yang goreng, tapi ann yang goreng hahahahahhaha....

No comments:

Post a Comment