Saturday, January 22, 2011

NAINDAH TERSAYANG


Salam sekali lagi, this is my personal laptop hehehe, dibeli pada Jun 2008.  Saya sangat sukahhh.  Teknologi berkembang begitu pantas dan sekarang ini makin banyak notebook netbook and what so ever yang di jual di pasaran.  So lets not be far behind and lets get the new one coz this one is extremely heavy for me hahahaha 3 kilogram wa cakap lu!  Yup yup yup!!!


This is my first laptop skin, full of love love love haha.  But this should change too


Currently, this is my laptop skin. Nice too, soft and dramatic.


Ini koleksi telefon bimbit bukan untuk di jual, tapi sebagai simpanan dan ingatan sahaja 


Semuanya NOKIA, i like NOKIA 


Permulaan aku membeli hp mahal, worth for money. 
It makes me happy too.


Best best best, kamurang juga patut ada hobi begini keh keh keh, aku dedikasi kan HP ini dengan nama Nina E5 sebab i love Nina ...


Last but not least, this is one of my favourite .. bukan terdesak untuk membeli hp tapi macam sudah jadi hobby .. you will see what i will get for the next one ... C6!!!

1 comment: