Thursday, February 3, 2011

I MISS THIS WONDERFUL MOMENT

Salam semua. Boring ea .. jom lihat gambar-gambar pilihan aku untuk kita mbas kenangan baru dan lama.  Sebagai mukadimah pertama, ini gambar kita semasa di Laketown Bukit Merah, tempat rekreasi untuk keluarga. Oh ya fyi.. baju yang aku pakai itu baju sheila, jeans pula kepunyaan Leha, kerana aku tidak bawa bekalan yang banyak, biasa la travel hehe.. tapi ada satu perkara yang sampai sekarang aku masih ingat, bila Hafiz cakap "best anty, rugi tak mandi ngan kami, BEST NAK MAMPUS!!!  kah kah kah bukan alang-alang punya best!
Ini hari terakhir keluarga Salmah bercuti di Tepeng ketika itu, kena bertolak awal jadi kena bersiap awal sampai ada yang masih belum mandi lagi hehe .. Gambar ini di hadapan rumah Leha yang lama di Taman Aun Say.

 Ketika berada di Tesco Taiping. Kami baru lepas makan aiskrim ketika itu, menunggu mama-mama dorg nie shopping .. kesian Yasmin tersepit di tengah-tengah hehehe apa buleh buat, tapi tatap cumil lah.
 Saat-saat begini memang sukar di lupakan, keseronokan bersenamrobik bersama member di ofis sewaktu program hari kualiti dan 5S.  Kenapa kami beasak-asak nie kan, oh camera handphone hehe.  Kawan ketawa memang betimbun, tapi kawan menangis sukar dicari, kadang-kadang kita mendengar keluhan orang tapi luahan kita siapa yang sudi melayan?? itulah kawan, so bagi aku there is no such thing call BFF....

 Ini juga member ofis, masa raya nie, kira best moments jua la, kadang-kadang duduk di ofis pun membari sasak ngan karenah kawan

Alyn, BB, Liza and me.. semasa sambutan Hari Wilayah 2010 di Dataran Merdeka Kuala Lumpur.  Penat la jua tapi aku enjoy, enjoy sampai damam hehehe tepaksa beparam dalam bilik kerana paning.

Gambar nie gambar tahun 2010 semasa Leha datang sini kerana kematian sahabat baiknya. Bila melihat gambar nie aku teringat Ladan dan Laleh kembar siam melekat di kepala .. i miss you Leha


Ini gambar semasa Boboy konvo tahun 2009.  Kami tinggal di asrama Tabung Haji, seronok jua la sebab ada babu kan ..  peristiwa yang aku nda dapat lupa bila babu yang lengkap berpakaian tapi betapuk dalam selimut hehehe

Ini gambar kami semasa di KL.  Perempuan yang bertudung tu kawan ku semasa di sekolah rendah, kami tumpang tido di rumahnya.  Tapi kami nda selesa sebab rumahnya ada hantu .. cemana la si Rina nie tahan dengan gangguan di rumahnya tu.  Setiap malam aku rasa seram dan malam terakhir aku ngan Fiza nda tahan kami keluar mencari hotel dan puas-puas kami mandi air panas hehehehe

Ini pula Hari Keluarga Perbadanan Labuan.  Punyalah panas itu hari sampai aku nda sanggup mau keluar dari khemah.  Jadi aku menikmati sajalah pemandangan hari itu dengan duduk-duduk dan melayan member yang melintas hehe...

 Aku suka jalan-jalan, kali ini Azean angkut anaknya sekali.  Mau tau kenapa aku pakai spek besar dan hud? Sebab itu hari aku terserempak dengan Jagindas di LCCT, aku malas mo tegur dia lah so aku pakai la hud supaya ia nda kenal aku. 

 Tayangan gigi perdana hehehe.. ini kes boring jua nie.  Masa ni aku potong rambut ku, boring suda berambut panjang kunun tapi aku selesa .. banyak lagi gambar bodo-bodo yang kami rakam tapi yang ini istimewa sket hehe sebab macam iklan ubat gigi, cuma nda tau la apa jenamanyaa ...

Semua kami dalam gambar ini adalah Personal Asistant kecuali yang berdiri tu, mereka ni semua sudah berkahwin kecuali yang berdiri itu, persamaan aku dengan yang berdiri itu ialah kami belum ada anak, of course la dia belum kawin mana kan ada anak sendiri kan, apa hal ngan aku pulak?? teda rezeki la tu kan hahahaha

Ini Lala.. bukan ND Lala, Noraila hehehe.  Dulu dia kerja ngan Doon sekarang dia kerja ngan aku pula.  Gambar ini di ambil semasa raya tahun 2010 di pejabatlah di mana lagi.  Lihat la agreement di atas kabinet tu, huru hara ofis kami nie, over load sebenarnya.  Apa pun aku suka gambar ini, kamu?? 


Siapa ini guy?? Aku sendiri pun nda sangka ia mampir ke ofis kami, siapa lagi kalau bukan Aman Graseka.  Buleh tahan jua la orangnya tapi aku tengok nda la handsome sangat cuma dia mudah senyum, ya lah selebriti kan mana buleh ambong ambong 

We Love You Auntie Freidaaaa!!! Taiping 2008 .. aku baru sampai dari KL tu terus begambar .. i am so happy that time, kedatangan ku ke Taiping ketika itu sebenarnya membawa hati ku yang duka lara dan nestapa, tapi life must go on.
 Oh my Nina.. mana ada lain yang aku sayang, Nina saja aku sayang hehehe... itulah yang selalu aku ucapkan buat Nina, nda kesah la ia paham ka nda paham ka.  Nina sudah gemuk sekarang dan dia kuat makan semenjak di kebiri dan ada manja sedikit berbanding dulu.  Nina adalah satu-satunya kucing yang mendapat hak eksklusif di rumah kami kerana aku sayang Nina sebab dia samseng hihi tapi comel

Waaaaa apa ini???  Pertunjukan baju yang sama fesyen cuma lain-lain kaler dan corak hehehe .. ini gambar kami di Pulau Pangkor, malam itu kami nda dapat berbuat apa-apa sebab hujan, nasib baiklah kami sempat beli baju nie semasa kami di Lumut.. apa lagi begaya la dalam bilik, hentam saja lah labuuu .. si kecil itu pun mau jua turut berseksi hehe .. i really have great moments there .. mandi laut mandi swimming pool, best!!

Oh ya, ini picture aku semasa kecil, aku bersama Sani di rumah tangah Duraman di Batu Manikar (di pasir) aku masih ingat ketika itu hari raya aidilfitri.  Itulah baju ku yang paling aku selesa memakai dan aku rasa sangat cantik.. siapa yang membuatnya kalau bukan mama tersayang.  Aku rasa masa aku kecil-kecil aku comel hehehe sebab sekarang ini pun aku masih lawa walaupun 38 tahun keh keh keh, minta puji banar eh .. just joking okay

Okay stakat sini saja lah dulu ya .. jangan segan-segan meruah blog ku ini dan aku harap kamu enjoy all the picture, peace no war, love you all

No comments:

Post a Comment