Friday, February 4, 2011

TARIAN SINGA DI KEDAI KOPI HUHU


Hari tu aku ke kedai, aku nampak orang berkerumun di sebuah kedai kopi cina, jadi aku pun join la, aku memang sudah agak la kan sebab ini hari kedua raya cina, mestilah ada pertunjukan tarian singa.  Then aku pun dapat melihat itu singa atas meja relax-relax, wonder la juga apa hal itu singa nda bergerak. Cuba kamu teka kenapa??


Ada la dalam lima minit singa nie duduk saja atas meja macam ni, kejap-kejap telinga nya bergerak, mata nya kuliar kuliar ekekeke...


Saspen la jua, sebab mo tau apa step yang seterusnya.  manalah tau tiba-tiba singa nie terbang ka apa ka hahahaha ... tu dua orang yang duduk membelakang camera mesti tauke kedai kopi.


Ini antara tukang muzik untuk group tarian singa nie, punya men bebau, ada lagi yang berkantut, imagine aku sedang selisma nie pun leh terbau kantut dorang nie, kurang asam ...


Nah akhirnya bergerak jua singa ni, patut lah diam-diam nda begerak, rupanya memisi limau mandarin plang singa ani, betuah banar eh ..  heran kan ... aku heran sebab yang di lihat ani manusia ba bukan singa atau naga sebenar, tapi yang menarik tu sebab bukan selalu ada benda ni, setahun sekali so, liat saja la kan, orang labuan nie kurang entertainment hehehe

No comments:

Post a Comment