Wednesday, February 2, 2011

NEW SHOE


Ini bukan bukan kasut baru sempena tahun baru cina hehehe, tapi aku ingin memiliki kasut yang cantik kerana kaki aku nampak buruk dan oversize.  Jadi aku memilih Alfio Raldo.  Bukanlah jenama yang besar tapi aku suka akan design dan kasut ini ringan serta selesa.  Selain itu ia kelihatan ranggi dan sexy hehehe.  Kisah di sebalik kasut ini, ia sudah lama ku beli tapi aku belum berpeluang untuk memakainya, so semasa aku ke KL Disember tahun lalu, aku dengan sukacita memakai kasut ini, tragedi menimpa kasut dan kaki ku apabila FA Airasia itu dengan tidak sengaja menumpahkan air milo yang ku beli ke atas kasut ini dan ia sudah comot.  Entah la kenapa hari itu FA nya kambang-kambangan.  Aku memang hot dan FA itu membersihkan kasut ku dengan tisu, Your Highnesss!!!!!


Yang ini memang baru, baru keluar dari kotak hari ini.  Aku rasa tidak rugi membeli nya dengan harga RM59.90.  Kalau ada peluang aku akan keluar bergaya dengan kasut ini yabedabeduuu!!!!

No comments:

Post a Comment