Thursday, February 3, 2011

Its Too Late To Have A Baby, But Its Not Too Late To Start A New World

 Orang kata kalau sudah bukan rezeki yang dalam perut pun boleh keluar semula.  Tapi rezeki yang ini memang bukan milik aku untuk selamanya.  Semua ini kuasa tuhan dan aku terima ia walaupun dengan berat hati. Gambar ini ku ambil pada tahun 2007 dan baby ini adalah anak kawan ku.  Sekarang baby ini sudah besar mungkin sekolah tadika.  Aku hanya menumpang kasih sayang dan dapat merasakan betapa bertuahnya mereka yang memiliki anugerah tuhan ini.

Sekurang-kurangnya aku dapat meminjam kanak-kanak ini untuk bergambar bersama dan berpuas hati walaupun dia bukan milik ku.  Jika suatu hari ditakdirkan ada insan yang ingin meminjamkan kasih sayang ini buat ku, aku terima dengan hati terbuka dan berjanji akan memberinya kasih dan sayang ku,  InsyaAllah ....

No comments:

Post a Comment